johnny70 0 Postad 5 April , 2008 Behöver ett tips på bottenfärg som funkar i ostkusten utan koppar pga att jag har aluminiumbåt!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sm7stu 0 Postad 6 April , 2008 Hej! Ostkusten då kan du andvända CRUISER® ECO ! Den andvänder jag och den funkar bra.Själv polerande och bara att bättra på nästa säsong utan att behöva slipa en massa. kolla denna sida http://www.seasea.se/SectionList.aspx?CatID=2010 Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
3511 0 Postad 6 April , 2008 Tillsätt sedan 1 matsked cayennepeppar till varje liter så blir det jättebra Skarv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 6 April , 2008 Jag gjorde ett test förra året där jag lade på Cruicer Eco på vissa ytor och LeFants mjukaste färg på andra ytor. Såg till att det blev jämnt mellan ytor som var solexponerade mm. När jag tog upp båten var det en skarp gräns mellan den färg som var bäst och den andra . Till min stora förvåning (har också använt Cruicer Eco under flera år och tyckt den var bra) så var det LeFant som var bäst. I år blir det LeFant på hela botten. Cayennepeppar ingick också i testet och jag såg ingen skillnad på ytor med och utan peppar. Senast ändrad av ciaraud | 06 april 2008 | 18:16 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser