pertruck 0 Postad 5 April , 2008 hej jag bara undra om det är någon som kan hjälpa mej det är så att jag har sprutat in konsoveringsmedel i motorn nu går motorn dåligt nu bara hackar den bara när jag kör. Jag är väldigt tacksam om det är någon som kan hjälpa mej NI kan Maila mej med om ni vill på (perarne.rosqvist@telia.com) mvh//per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MikR 0 Postad 5 April , 2008 Har endast en sak att säga om konservringsmedel: LÅT DEN STÅ I BUTIKEN! Fick i en servad motor i byte, och när jag senare skulle sälja den startade det inte. Jag fick putsa förgasaren ordentligt och länge innan jag fick bort smörjan. Jag fick kontakt med kunden och han berättade att det var satt konserveringsmedel i motorn. Om man tömmer bränslesystemet på hösten har man aldrig problem med sånt! Det är också en påhittad historia för att folk ska förstöra pengar! Om du inte har tur, hamnar du att ta löst förgasaren och putsa den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pertruck 0 Postad 6 April , 2008 jag hoppas att jag får väck det.min motor är en insprutare mercury 80hk 79. man är ju rädd nu att vara ute på havet när den gör så mvh//per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser