tsar13 0 Postad 4 April , 2008 En Sea ray 260 sundancer -01 har jag och jag behöver byta instrumenteringen i den Är det någon som vet fabrikatet på mätarna? Det jag vill slippa är att dra nytt kablage alltså bara byta mätarna men det kanske går med andra fabrikat också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 4 April , 2008 Det går nog med andra mätare med. Jag bytte i år till snygga Mercury mätare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HasseN 0 Postad 11 April , 2008 Teleflex eller faria funkar fint....sea-ray brukar ha Teleflex instr. i sina båtar....med VDO kan det bli problem...man måste byta givare. Mercury instr. ofta = Teleflex Senast ändrad av HasseN | 11 april 2008 | 14:43 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petsch 0 Postad 15 April , 2008 Tjenna. Bytte alla mina instrument nu i vintras.. handlade dem på en sida i staterna, har handlat hos dem flera ggr och det har alltid fungerat klarderfritt. fick ge ca 1500:- inkl frakt och tull. Då var det teleflex mätare. 2 stora och 4 st små. Ända mätaren som ej ingick var drevtrimmet. www.starmarinedepot.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
WaterWolf 0 Postad 15 April , 2008 Vill förtydliga att jag bytte från svarta instrumentmätare till vita med röd nattbelysning. Det blev verkligen snyggt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser