marko4 0 Postad 4 April , 2008 Någon som vet var man kan köpa en billig trailer(80 km)som lastar ca 1500kg?ny eller lättare begagnad.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbechampions 0 Postad 4 April , 2008 Trailer center i Uppsala!!! http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JaKal 0 Postad 4 April , 2008 Solab sport och fritid i Kopparberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pejon 1 Postad 4 April , 2008 Har du kollat Blocket. Mvh pejon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marko4 0 Postad 4 April , 2008 jo,kollat blocket men en trailer verkar inte sjuka i pris med åren....som båtar ungefär....tack å lov för det...billaffärerhehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbechampions 0 Postad 4 April , 2008 jaa' jag var inne på de också!! -att köpa på blocket....men vilket djävla rassel till trailers.....tii fantasi priser... -Neeejj Tack!! Såå de blev en ny istället!! På Blocket verkar ju folk tro att man betala hur kkt som helst!!! Eller såå försöker de tjäna som mest på båtägarnas desperation att få tag på en Trailers'.......... Mitt tips!! Köp NY! Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
farbrorbarbro 0 Postad 4 April , 2008 Handlade en Tiki BT1500 på Marin Fritid i Laxå, Trevliga och hyffsat pris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marko4 0 Postad 4 April , 2008 Törs man fråga vad ett hyffsat prisär?jag har fått ett prispå 38500.- på en boggie som tar 1500kg...bra pris för en ram med två hjul som tar 1500kgeller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 5 April , 2008 Ring http://www.kvarnbackens.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jensa28 0 Postad 6 April , 2008 Jordnära i Alingsåsköpte min Tiki BT 750 B där förra året, då låg den 4000 kr billigare närmsta konkurent. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonB 0 Postad 6 April , 2008 Titta på www.gaupen.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser