Nizze_manpower 0 Postad 4 April , 2008 Hej säsongen närmar sig och jag är desperat på jakt efter ett växelhus till min johnson 120Hk -90. Men de e ju inte de lättaste å hitta ett beg. Är det någon som har något å sälja?, Vet någon?, eller om de finns några andra som passar? TPFH // Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bossee 11 Postad 4 April , 2008 Evinrude och Johnson var ju samma motorer förr. Så håll även ögonen öppna for 120 hk Evinrude. Kolla vilka årgångar av Johanson och Evinrude 120 hk som har samma växelhus som på din årsmodell. Det är även vanligt att snäppet lägre och el högre hk antal kan ha samma växelhus som 120 hk. Kanske du får vända blickarna utomlands också om det blir svårt att få tag i ett växelhus här i Sverige. Kolla även med Marinhallen och andra som har beg utombordsdelar. http://www.marinhallen.se/ /Bo Senast ändrad av bossee | 04 april 2008 | 18:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tutte 25 Postad 6 April , 2008 jag tror att pj marinservice i henån har ett vxl hus jag vet att han har en del vxl hus mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nizze_manpower 0 Postad 7 April , 2008 Hej, Om du som hade en moto i delar läser detta kn du vell maila mig några bilder på växelhuset Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jocke760 0 Postad 7 April , 2008 Hej. Jag är på jobb & kommer hem senare i veckan, Mailar dig bilder när jag kommer hem. //JB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser