Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
WaterWolf

Båtmagasinet

Rekommendera Poster

Äntligen ett Båtprogram! Lite tester, bra reportage om bålivet i Stockholm samt  reportage om världsomseglingar och man är nöjd med ett första mkt bra avsnitt:)

 

Senast ändrad av WaterWolf | 03 april 2008 | 10:27

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej WaterWolf!
 Som du kanske känner till förhandsvisar vi delar ur programmen här inne på maringuiden.se. Klicka på Båtmagasinet i högerkolumnen på startsidan så ser du delar ur innehållet som kommer på TV nu på söndag.
Hälsningar maringuiden.se 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo, har sett det! Kanonservice! Vill väl dock se programmet på stor skärm;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sorry, men jag håller inte med efter att ha sett det första programmet. Alldeles för mycket annat än just båtar tycker jag. De inleder med att visa ett långt reportage om vattenskidor, wakeboard, ringar, kneeboard och en massa andra grejer som man kan dra efter båten. Det vore ju som att ett nystartat bilprogram skulle inleda första avsnittet med att jämföra släpkärror och olika takboxar istället för att titta på bilarna. Lite lustigt sätt att börja ett nytt båtprogram på tycker jag. Vidare är jag mera intresserad av just själva båtarna än att få info om olika sevärdheter i Stockholms stad.

Det är bara att hoppas att kommande program innehåller lite mera tittande på just båtar.

Jag tycker det kändes som att programmet riktade sig till folk som aldrig satt sin fot på en båt tidigare.

Men men.. Jag ska ge det en chans, och kommer nog att kolla på nästa avsnitt också.\Undecided\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var en del i programmets början som riktades till vattensport som är en stark växande och populär del som lockar många ungdommar men även äldre. Kan man även locka till sig denna målgrupp av båtförare så har man en stor bredd i programmet vilket är en styrka om man ska klara av att överleva på sikt

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Även det andra avsnittet av Båtmagasinet var kanon! Äntligen ett bra program för oss båtälskare. Och man riktigt längtar till sjösättning...(bara ett par veckor kvar;)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Såg just första avsnittet. Handlade mest om leksaker och Stockholm... \Undecided\

 

Hoppas nästa avsnitt är bättre!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...