Gå till innehåll
söndag 10 november 2024
Rydboswede

Båtnytt nr 3-2007

Rekommendera Poster

Försöker få tag på ett nummer av tidningen Båtnytt från 2007, NR 3 för att vara exakt. Någon som kan ge tips om var man kan köpa detta nummer?

Mvh..// Rydboswede \Smile\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vet inte i vilket syfte du vill ha numret. Du kanske är samlare av denna tidsskrifts nummer?

Är det för ett speciellt repotage eller båttest du söker finns Båtnytts tidigare nummer garanterat på ditt närmsta (större) bibliotek, annars kan ex motor- och båttest beställas från tidningen beställas på: http://marknad.marinan.com/bestall_tester/ 

På den beställningssidan fanns det även en ruta för att ställa frågor. Kanske kan man tjöta sig till att få köpa just det numret.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för tipsen !!

Jag är ute efter testen av fyra hyttbåtar och Strålkastare som skall finnas med i den och kan inte hitta något om det på nätet och tänkte därför se om det går att köpa ett exemplar av tidningen någonstans. Har även mailat chefredaktören utan att få någon respons. Tipset om biblioteket var bra så jag kanske skall kolla där och se om man kan få en glimt av vad som skrevs om man inte kan få tag på en tidning någonstans \Wink\

Som sagt så tack för tipsen, jag söker vidare ett tag till...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...