Kenneth_S 136 Postad 30 Mars , 2008 Då är det ÖRINGPREMIÄÄÄÄÄÄÄÄRRRR!!!! Äntligen är det dags för oss på västkusten att få ha roligt igen... Synd att det bara är söndag... 1½ dygn kvar till utkast... JIPPPIIIIIIII...!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 30 Mars , 2008 då får vi önska dej skitfiske! här på ostkusten har vi varit igång ett tag och det smällde på riktigt bra fram till i påskas. // Iggy ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonbeee 7 Postad 30 Mars , 2008 ??? Senast ändrad av Jonbeee | 30 mars 2008 | 21:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle-Bull 0 Postad 30 Mars , 2008 Jag håller med! JIPPIEEE!!!!!!!!! Skall bli intressant å se fångstrapporter! Jag skall ut på tis eftermiddag så jag återkommer med rapport! Sketfêske på er alla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 30 Mars , 2008 Sticker upp till landet på Härnäset i morrn kväll, och är ledig tisdag och onsdag... bara fiske som gäller, i Brofjorden & Åbyfjorden. Inget internet där, så rapporter kommer på onsdag kväll... Oooooooohhhh vad det suger i fisketarm & kastarm... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olle-Bull 0 Postad 30 Mars , 2008 Glömde säga att jag antagligen kommer att åka upp till sommarstugan på Tjörn och rikta fisket på Hakefjorden, (Höviksnäs) annars blir det någonstans i göteborgs trakten, man har ju några smultronställen här med.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SilverFox470 0 Postad 31 Mars , 2008 Jag återkommer med fångstrapporter från kungsbacka området. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SilverFox470 0 Postad 1 April , 2008 Då var premiären avklarad!! Resultat efter 8 timmar i kungsbackafjorden: Inte optimalt väder med tät dima och inte en krusning på ytan, men det lättade under dagen när det kom lite vind. Resultat en på 42 cm, och några missade... Blev iaf en härlig da på sjön. Nya försök imorgon..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser