Stefanho 0 Postad 29 Mars , 2008 Hallu alla glada. Hur ska jag göra för att på bästa sett tvätta/rengöra dynorna? Har 4st 90X200cm dynor och det är ju inte så lätt att slänga in dom i en tvätt maskin. har nyss köpt båten och första tanken var att byta ut dynorna, men efter närmare inspektion så är dom inte så slitna som vi trodde först. nu skulle vi som sagt bara vilja rengöra dom. Tacksam för svar. Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 29 Mars , 2008 Finns det dragkedja eller är det helsydd?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 29 Mars , 2008 den är helsydd. funderade på att sprätta upp och sy dit dragkedja, men vill helst inte jobba mer än nödvändigt. man är ju en liten lat jävel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 29 Mars , 2008 Att sy en dragkedja så måste du vara en hejare på och sy. Jag tycker du ska sprätta upp vända ut och in tvätta 30 grader, stoppa tillbaks och sy igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 29 Mars , 2008 kanske skulle förtydliga lite. Mormor får sy !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 29 Mars , 2008 Det brukar vara ett h..e att få tillbaka dynorna i tyget efter tvätt. Prova med att hyra en mattvätt i stället. Jag har använt det ett flertal ggr och det fungerar toppen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser