Gäst Fiskbullen Postad 28 Mars , 2008 Glöm inte det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 28 Mars , 2008 Jag har längtat att få stiga upp en timme tidigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Mars , 2008 Båtfixarkvällarna blir längre, det är i vilket fall bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefanho 0 Postad 29 Mars , 2008 För mig blir det kanon. Jag jobbar nämligen inatt (fre-lör) och imorgon natt (lör-sön). så imorgon blir det 1 timme mindre att jobba. Och det är ju inte helt fel. 45minuter tills jag får gå hem, och 12tim 45minuter tills man ska vara här igen. Godmorgon alla glada. stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 29 Mars , 2008 Äntligen blir det så ljust på kvällarna att man inte bara dräggar ihop i soffan efter midaggen utan orkar ta sig ut - kanske till varvet tom!! HURRA!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser