saab9501 1 Postad 27 Mars , 2008 Hejsan Är det nån som vet hur man bäst rengör en vit plast ht? Det är snart dax för sjösättning även uppe i norrland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dunkelfink 0 Postad 27 Mars , 2008 jag gjorde en blandning av super10 och grönsåpa, å sen var det bara att knäfalla med rotborsten i högsta hugg, gick fint, skura utav h-ete å sen bara sköja av , alla svarta pricka m.m bara åkte med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fahlqvist 1 Postad 27 Mars , 2008 Det bästa jag provat hitills i rengöring är Spray nine och kostar ca 100 hos Watskis återförsäljare Obs låt det dra i ca 1 minut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 27 Mars , 2008 Efter noggrann tvätt så är det dags för - rubbing eller - polish innan det är dags för vax och ev sealer eller motsvarande. Finns många bra märken att välja på. Lycka till! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 28 Mars , 2008 Jag körde med Easy spray förra året och kommer att göra det igen, blir kanonbra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 28 Mars , 2008 Sjänlv nyttjar jag en biltema produkt.. Deras fasad&mögeltvätt funkar bra, och när båten är ren så har jag ett mycket gott öga till Ultra Glozz... det ger en bra finish, och framförallt så varar den. ha´ t pent Smoegen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 28 Mars , 2008 Mot gulnad gealcote skrov överbyggnad funkar Y10 utmärkt även JIF sådant man har i köket funkar oxå men man måste vaxa efteråt / Denne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MikR 0 Postad 28 Mars , 2008 Kolla in: http://www.hillskär-marin.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ramsdal 0 Postad 28 Mars , 2008 Hej maskindiskmedel brukar fugera bra, men använd gummi handskar annars får du mjuka naglar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 28 Mars , 2008 Rönnqvist i Finland har tagit fram en serie tvättmedel för båtar som slår allt annat på marknaden. En kund som provade bottentvättmedlet sa att han inte tidigare trott på gud, men att nu var det nära. Nja är det inte bättre än NÄRA då kvittar det Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_740 0 Postad 28 Mars , 2008 Hej kan bara hålla med föregående, Marin clean som det heter är helt suveränt som Rönnqvist tagit fram. Det tar bort allt, ju längre du har det på innan du spolar ju bättre blir resultatet. Marcus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MikR 0 Postad 28 Mars , 2008 Rönnqvist båttvättmedel heter det! Det är en serie med 3 olika (giftfria) tvättmedel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Matsarna 0 Postad 3 Maj , 2008 Jag klipper in en recension från en annan sträng rörande rengöring av plastbåtar. Nöjda användare är bästa reklamen man kan få, de sprider informationen om medlets effektivitet bättre än någon annonsering. 2HOT4U skrev: säger bara en sak Rönnqvist äger polarnas båtar blev som ny måste nog åka o köpa en till mig oxå innan jag får båten vem vet det kanske tar slut Medlen finns nu även att köpa hos Jula samt Laitis. Senast ändrad av Matsarna | 03 maj 2008 | 10:00 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser