Sudden25 0 Postad 27 Mars , 2008 Hej! Jag har fått min Lowrance 522 levererad för ett tag sedan från USA och skulle köpa kort till denna. Ett Navionics guld 25 xg hade jag tänkt. Efter sökande på nätet skulle detta kosta ca 2500:-. Nu har jag precis hittat samma på Clas Ohlson för 1795:-. Ett fynd eller??MvhPeter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 27 Mars , 2008 verkar lovande men kolla för guds skull att allt är med, hydrographica etc. även de som kommit ut i år .... Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sudden25 0 Postad 28 Mars , 2008 Hur vet jag det? Jag kollade med supporten på Clas O och det var den senast uppdateringen med bl.a. Helgasjön.. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 28 Mars , 2008 Det var säkert något fel. för nu ligger hela clasisjöns webbsida nere . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_st 1 Postad 8 April , 2008 Har samma maskin och är på jakt efter samma kort... hur gick det med claes olsson? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser