jorgensen 0 Postad 26 Mars , 2008 Gå in på denna sida och medela dom att skriva ner köpe summan så tullen blir lägre. http://www.shopepal.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spax 0 Postad 26 Mars , 2008 Har du själv köpt gps från den sidan? Hur mycket kan de skriva ner värdet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 26 Mars , 2008 Är det inte dumt att skriva sån information rakt ut, så att såndana som jobbar innom tullverket med dessa frågor och deltar i debatten på båtforum därför att de har ett brinnande båtintesse, som jag. Det kan ju bli så att försändelser som kommer från detta företag kollas extra noggrant. 1;e tullinspektör Andersson PS När vi nu ändå är inne på ämnet tullverket så har jag en sann historia ur livet som en kolega till mig, Kronehäll, råkade ut för. Ett par killar som vid tillfället tillhörde den fasta besättningen på missionsbåten Elida frågade honom en gång vad det var för krav för att man skulle kunna få jobb på tullen, varpå Kronehäll svarade; att man kan cykla Kort därefter var Elida i Uddevalla, där Kronehäll var stationerda vid tillfället. Killarna gick och frågade efter honom, och blev visad till motionsrummet där Kronehäll satt och trampade på en motionscykel DS Senast ändrad av toaen | 26 mars 2008 | 22:04 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser