Gå till innehåll
måndag 17 februari 2025
bellaragazza

Nytt båtprogram på TV start 30/3

Rekommendera Poster

Men dom hade ju faktiskt lite navigation i senaste program met. Vi fick ju se en röd liten båtplupp på en plotter ändra färg till en grön liten båtplupp efter en gir... Nåt som inte ens finlandsfärjorna harTungan

Sen fick vi ju faktiskt lära oss att finlandsfärjorna inte behöver ha papperskort med sig och att Sven har en blöt säng. Dessutom fick vi se en massa fina bilder på en fet katt.... 

Ser fram emot nästa avsnitt då dom visar hur den feta katten står och tittar på två krabbor och en hummer...Skrattande

Verkligen ett informativt program ....... NOT!

Senast ändrad av Robbe | 07 april 2008 | 16:32

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tyvärr, är jag också besviken på detta nya båtprogram. Båtprogram saknas i den svenska tv-utbudet.

Som andra tidigare varit inne på så är många utav repotagen ointressanta eller allt för ytliga. 

Det har varit flera specifika repotage och resmål i Stockholm och dess skärgård, vilket blir relativt ointressant som kör båt i andra vatten. De fleste reptotage som rör ett specifik plats att besöka med båt blir exkluderande för de som inte kör båt i närheten.

Skulle jag sammanfatta det hela skulle jag vilja ha mer praktiskt båtägande och mer ingående samt resonerande tester av modeller och båttyper. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ett riktigt uselt program, som att läsa förstasidan till en båttidning och inte få något mer.

//bebr

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...