petsj 0 Postad 24 Mars , 2008 Hej! Är det någon som har någon erfarenhet av att handla billiga båttillbehör i Polen, eller något annat lågprisland? Tips, råd, affärer mm? Tack på förhand! /Petter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 25 Mars , 2008 Är ofta i Polen och besöker då båtaffärer. Priserna har dock stigit så mycket i Polen att i vart fall jag inte ser några vinster med att handla där. Däremot har jag mött massor med tyska båtar som fått sytt sina kapell i Polen. Aldrig har jag sett snyggare kapell och till hyggliga priser - dessutom blir de färdiga på två/tre dagar. Kanske ett tips? Carl_axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tommpa 0 Postad 27 Mars , 2008 Mycket är billigare i Polen, har en vän som vid service och kamremsbyte på sin firmabil, så gjorde dom jobbet i Polen 10.000:- billigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TeamHurt 0 Postad 5 Augusti , 2008 Är också intresserad av att köpa från ett lågprisland inom EU .. Jag har bland annat försökt hitta webshopar i polen men inte hittat nåt. Är det nån som har något länktips? MVH Simon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yadis 1 Postad 5 Augusti , 2008 ebay finns i Polen, men inte lätt att hitta rätta kategorin:) Men om man söker på t.ex evinrude o sånt så dyker prylarna upp. www.ebay.pl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mibrant 0 Postad 9 Augusti , 2008 En polsk webbshop http://www.gdanskmarinecenter.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TeamHurt 0 Postad 10 Augusti , 2008 Tack så mycket för tipsen. MVH Simon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser