roggan66 0 Postad 23 Mars , 2008 Hej Jag har en Winga 30 med en Ford 6:a i (Ford 2704). Är det någon som har koll på var zinkanoden kan sitta på den motorn om det nu finns någon. Tacksam för svar.//Roggan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 23 Mars , 2008 Hej Har 2 likadana motorer, du har inga anoder på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 24 Mars , 2008 Jag har två stycken på min Ford 2722 som är ungefär samma motor. Det sitter en anod på varje sida i värmeväxlaren. En stor mässingsbult som anoden är skruvad på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle11 0 Postad 24 Mars , 2008 Hej Tror dig, men konstigt - Bosö-motor som är experter på ford, sa att jag ej har några anoder - få kontrollera saken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gantika 14 Postad 24 Mars , 2008 Lika konstigt är då att jag köpt mina anoder av Bosö motor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser