Goesen 0 Postad 21 Mars , 2008 Jag fick hem min båt på en obromsad EU trailer. Easyline 600U. Men det verkar inte finnas godkända klass 3 lås att sätta över draghandsken på dessa. Nu låser jag trailern med en vanlig klass 3 kätting men det är ju inte alltid som det finns något lämpligt att låsa fast den i. Är det någon som vet hur man får tag på ett godkänt klass 3 lås för obromsade EU trailers? Den typen som sitter på bromsade trailers passar inte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 21 Mars , 2008 Jag själv använder ett sådant här klass 3 lås från TK-Trailer på min 30 km/h kärra Går säkert hitta hos andra säljare oxå mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Goesen 0 Postad 21 Mars , 2008 Det ser ju ut att passa. Skall kolla med någon av de som säljer TK här i Gbg. Antar att din handske ser ut så här? http://www.tktrailer.se/bilder/KULKOPPLING PLÅT_AB.jpg\ border=\0\ /> Tack för snabbt svar! Senast ändrad av Goesen | 21 mars 2008 | 10:02 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ringhede 6 Postad 21 Mars , 2008 Ser ut så här på min båttrailer mvh Roland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser