Gå till innehåll
måndag 24 februari 2025
Nitro

Påskbestyr 2008!

Rekommendera Poster

Nu är det långfredag, snön vräker ner och snöplogen är på vår gata inne på sitt andra varv. Varför förra veckans praktiska tankar angående påskbestyr har därmed helt gått åt pipsvängen. Hur är det för er andra, kommer era påskbestyr att bli som planerat?

Jag hade tänkt förbereda återmontering av motor/sköld/drev och sätta nya stripes. Men därav blir det inget. Så det är bara att ta nya beslut och hitta på något annat ex titta på konståkning. Glad påsk/Nitro  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst gick påskens planering åt skogen vad det gällde båttvätt och polering, men allvarligt talat Nitro...kolla på konståkning, det är på gränsen till fjollvarning på dig\Laughing\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har haft detta på känn sedan upptagningen.

Det är värdelöst med en tidig påsk.

Nu får det bli hemmapyssel istället.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänkte ägna påskhelgen till att vårrusta båten. Men som sagt det vräker ner snö, känslan kom liksom av sej.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller på att göra om ett garderobsutrymme till barskåp och bardisk. Blir mycket roligare så!

MVH Göran

post-17865-1394235394,4937_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag förstår att jag är så nära fjollvarning det går att komma. Hoppas bara att ni nu i påsktider kan ha lite överseende med mig. Och ifall det kan hjälpa så har jag idag i blåsten och snögloppet bytt till vinterdäck samt skall åka och svetsa innan konståkningen. \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-foot-in-mouth.gif\ border=\0\ alt=\Foot in mouth\ title=\Foot in mouth\ />/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...