Uttern-6000 0 Postad 26 April , 2008 Kan hålla med om att det är lite mycke stenkastning här ibland... Folk är modiga med en monitor framför sig istället för en människa. Men det är väl den moderna människan. lite civilkurage, lite mod. Dåligt tycker jag. (nu blev även detta lite skitsnack, men ha överseende) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan65 0 Postad 21 Maj , 2008 Jag tycker att det är självklart att hälsa på de jag möter, man ska vara glad på sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Suckan 1 Postad 21 Maj , 2008 Klart jag hälsar! Och jag har till och med lyckats med bedriften att få ett par hälsningar tillbaks från segelbåtsägare, utan knuten näve, fast jag kör motorbåt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 21 Maj , 2008 Självklart hälsar man på sjön! Det sitter i sen barnsben. Men visst, ibland känner man sig lite dum, när en del stirrar på en som om man inte vore riktigt klok, bara för att man höjer armen till en hälsning. Å andra sidan, de som inte hälsar är väl de som borde känna sig dumma? De kanske inte har hunnit lära sig båtkultur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser