Rovarn 0 Postad 20 Mars , 2008 Testpilottråden är borta, betyder det att jag inte får ekolodet och plottern hemskickat för att testa??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 20 Mars , 2008 ..svar ja! ..otur va Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 20 Mars , 2008 Shit också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Navalis 0 Postad 20 Mars , 2008 Någon vänlig person (moderator) kanske ansåg att det var något fel på tråden??!! Så den plockades bort. Iofs så hade det inte spelat så stor roll gällande dina prylar då jag tror att jag var lite otydlig alt. ett bra försök ifrån dig. Tänkte mer på testpilot för sajten. Dvs testa navigering, flöde, produktinfo osv. Men något ska du väl få som plåster på såren. Båtnytt eller vi båtägare. Någon tidning som intresserar dig? Isåfall kan jag bjuda på en prenumeration åt dig. (egentligen till för nya kunder som handlar men va fasen) Dra iväg ett mail till mig med dina uppgifter (du hittar kontaktuppgifterna på hemsidan) navalis.se Mvh P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carlf 1 Postad 20 Mars , 2008 Jag ville jag också testa, hur mycket försen var man ? Letade efter tråden...Igår, typiskt. MVH Carl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rovarn 0 Postad 20 Mars , 2008 Jag tackar och bockar för prenumerationen! Nu verkar det väl som om jag är köpt, men jag gillade faktiskt det enkla och snabba upplägget på sidan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser