Selecter 0 Postad 19 Mars , 2008 Hej! För en väletablerad båttidning ska jag skriva en artikel om hur nöja några nybåtsägarna är minst ett år efter köpet. Texten handlar om fyra båtägare som köpte sina begagnade båt för ett - tre år sedan. Vad är de nöjda med, mindre nöjda med? Blev någon lurad? Har de fått lägga med pengar på att fixa sina båtar än vad de tänkt från början? Ångrar någon sitt köp? Fungerar båten som planerat? Egna tips för ett bra köp och för att undvika minor mm. Jag har tre medverkande men behöver en motorbåtsägare till. (Allt upp till 35 fot) Intresserad att medverka så hör av dig snabbt till mig. Det blir en telefonkontakt. Bra om ni har högupplösta bilder på båten, eller bilder på några unika detaljer. mvh Johan Cooke 0708-550 583 johan.cooke@mediaform.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rikardskilso 0 Postad 19 Mars , 2008 Hej. jag tycker du ska kolla med Naiv, har läst om hans affär, man blir ju mörkrädd. Skulle gärna se att han fick lite hjälp. Mvh Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 20 Mars , 2008 Håller med HELT ! Kontakta Naiv // RC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 20 Mars , 2008 Ja, han har säket mycket intressanta tips och information att komma med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser