Agge 0 Postad 18 Mars , 2008 Hej, har läckage i doghouset på min snipa. Det kommer in vatten på styrbords sidan i bakant på doghouset men kan inte hitta var det kommer. Någon som har liknande problem? Mvh/Agge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 19 Mars , 2008 Min första tanke är en otät list mellan ruta-gelcoat, men om du tar lite kort där du märker/misstänker läckage så kan du få fler förslag.Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uttern5 0 Postad 16 April , 2008 Hej Agge, Jag har upplevt liknande problem på min Polar 29, det verkar bildas en rännil som följer bakre stolpen. Jag har temporärt tejpat upp en kant som styr utt denna rännil så den inte hamnar in i båten. Sedan har jag vatten som kryper upp på insidan av nederkant sidorute, men det är en annan sak, ska täta om rutan i sommar. Om du behöver kan jag ta en bild. Mvh Staffan i Västerås 0768-679180 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser