SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Hur många tittar på bandy? Kanske ska man skaffa en 50 tummare, ser man bollejäveln då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Jisses vad mål dom gör, tror jag. Dom lyfter iaf armarna och inte ser man bättre med några öl i sig heller. Men det visas bara skit på sesten av kanalerna också. Ikväll får tanten sitt lystmäte, melodifestivalen ja. Fy fan säger jag bara. Men inte så högt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Mm 11 - 6. Grattis Edsbyn. Nionde mästerskapet och nu femte raka, tror jag det va. Men se upp, Sandviken har nu en bandyisplan innomhus också. Jag har precis fyllt på med is, så lite involverad är man väl och insatt. Eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoctorEnosPork 0 Postad 15 Mars , 2008 Är du påsatt Al Bandy? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Haha vore nå´ t det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 15 Mars , 2008 Riktiga män tittar inte på fjollhockey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SV-Pirat 0 Postad 15 Mars , 2008 Nej precis, det är inte bara trissan ska vara hård Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser