Gå till innehåll
söndag 29 december 2024
Coffeman

Sjöassistans: Förarintyg till alla i familjen för endast 950:-

Rekommendera Poster

Förarintyg till alla i familjen för endast 950:-

http://www.sjoassistans.se/show.php?id=1031948

Hej! Är det någon som har provat och fullföljt hela kursen. Hur var provet? Hur tyckte ni kursen generellt var?

Lätt/Svår?

Prisvärd?

Vad var bra/dåligt?

Vad saknas?

/C.

Senast ändrad av Coffeman | 15 mars 2008 | 12:16

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej ! Jag har gått igenom hela kursen. Den är jättebra och lätt att förstå. Det var ett par saker som jag tog hjälp att få reda på via internet men det var inga problem.

Kan du bara slutprovet som är på CDn så klarar du provet för examinator utan problem.

Förarintyg på CD tog mellan 15 & 20 timmar. MVH Titan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Helt klart prisvärd. Teorin blandas med animeringar och frågor hela tiden så det blir

aldrig långtråkigt. /Adam

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Slutprovet består av frågor från samtliga kapitel. Har man klarat av proven som kommer efter varje kapitel så är slutprovet inga problem, om man har minnet i behåll ;-)

/Adam

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag syfta med på det praktiska när kan man göra provet , vem håller i det ?bokar man själv , vem bokar man, är det fler på en gång , sitter man i någons vardagsrum o gör provet ? Gör alla i familjen det samtidigt ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Just den praktiska biten övar man på ute på balkongen, man överbord o.s.v \Laughing\

Nej jag vet inte, men internet kurser brukar man få öva på hemma och sedan skriva provet på en utnämnd plats. Så gick vhf provet till.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej på er ! Jo när man tycker att allt sitter och man klarat slutprovet på CDn är det bara att ringa en examinator. Dom hittar man tex på sjöasisstans hemsida.

Vill man sedan frivilligt komplettera med båtpratik så finns det möjligheter med det också.

Skeppare som kör båtpraktik hittar man på samma hemsida.

MVH / Titan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...