Gäst björn Postad 6 Maj , 2004 Hej, Jag skulle gärna vilja ställa en fråga till nuvarande eller tidigare ägare till denna Fingal. Den var till salu sommaren 2003. Jag tror att numret är KR S1565. Jag seglar själv Fingal. Vänliga hälsningar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst björn Postad 6 Maj , 2004 Bilden verkar inte ha kommit med, försöker igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Henry ceder Postad 12 Maj , 2004 Tjena...Min förra båt var en Fingal av årgång 1969. den var vit och utrustad med med VP MD1A. Trevlig o segla men tråkig att backa med eftersom den inte tar styrning.(långkölad) Byte pga barn till en Maxi 84. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Janne Postad 4 Juli , 2004 Hej Björn! Jag kan inte hjälpa dig med din förfrågan men väl ställa en egen. Jag söker någon sorts hemsida eller forum för Fingalägare, men hittar ingen. För ett par år sedan snubblade jag över en men kan naturligtvis inte hitta den nu. Behöver hjälp med folk som riggat om och de erfarenheter de har. Hoppas du inte tar illa upp för att jag utnyttjade ditt inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
edlund 0 Postad 6 September , 2004 Hej o tack för att ni läste min fråga. Har nu löst frågan med efterlysta båten... Nejdå, Janne, jag tar inte alls illa upp, har själv undrat samma sak. Kanske är våra båtar för udda för att en Fingalklubb/hemsida ska kunna bildas, men jag har också frågor och ideer om riggen bl.a. Har tyvärr inte heller hittat någon specialhemsida än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser