kaerrman 0 Postad 10 Mars , 2008 Undrar bara om någon testat Less bränsletillsats och har någon erfarenhet om det är så bra som det verkar. Jag kollade på www.wewantless.com och stämmer det dom säger kanske man skulle testa, men jag tänkte kolla om någon annan här har någon erfarenhet . // Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 11 Mars , 2008 .. TV-shop ! Vi alla läser om det i tidningarna varje dag ....NOT !!!!!! Kul tråd .......? Senast ändrad av Jocke-SeaRay | 11 mars 2008 | 01:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaerrman 0 Postad 11 Mars , 2008 Synd med TV-shop... Jag har kikat efter någon produkt som minskar förbrukningen och avgasutsläppet. När jag till slut hittar någon så tänkte jag kolla innan jag köper för det var fan inte gratis precis. Men om det funkar betalar det sig själv med råge, men jag funderar mest i banan att om det är så bra som dom säger och varför kan man inte köpa det i Sverige? Lurendrejeri eller????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 11 Mars , 2008 Hittills har ju inget sånt här fungerat speciellt bra, så varför skulle detta göra det? Dom verkar ju inte ens veta hur en fyrtaktsmotor fungerar, om man tittar på deras video... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 11 Mars , 2008 Om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast det. :-( Jag skulle vara mycket försiktig med att hälla mirakelmedel i min bränsletank. Medföljer det någon garanti så tillverkaren ersätter eventuella motorhaverier? Webbsidan verkar ha lagt ner mer energi på häftig grafik än på att testa produkten. verkar det som. Det skriker lurendrejeri om alltihopa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuff 0 Postad 11 Mars , 2008 Om det fungerade så skulle dom varit uppköpta och nerlagda redan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaerrman 0 Postad 11 Mars , 2008 Ja, jag väntar nog att testa förrän någon annan vågat sig på. Men något på marknaden borde det finnas, förutom oktanboosters och annat som inte gör någon nytta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser