Rubinen 0 Postad 9 Mars , 2008 Har en hel del små, små repor på ytan som jag vill spackla innan jag målar skrovet. Är ute efter ett enkomponents spackel som är lätt att slipa. Kan jag använda t.ex. PP Finspackel? Eller finns det bättre alternativ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TenZer 1 Postad 10 Mars , 2008 Jag använder bara pp100 och polyester talk, funkar fin fint.Lycka till!//Johannes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 16 Mars , 2008 glasfiberspackel ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinen 0 Postad 18 Mars , 2008 Jag har kört med glasfiberspackel på lite grövre repor, men med det får man inte till nån riktigt snygg yta. Jag ska testa med PP 100 och se hur det blir med det. Ska bara vänta in lite bättre väder än vad det är nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boatnisse 1 Postad 18 Mars , 2008 okej jo jag körde i sommras med glasfiber spackel iochmed att farsan ändå har det då han är billackerare och bilplåtslagare, sen tror jag vi slipade till det och la norsk färg ovanpå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser