Teddy_77 0 Postad 9 Mars , 2008 Hejsan jag har köpte en kabinbåt för en månad sen. Jag tog hem den för en vecka sen. När jag började hålla på med båten så såg jag att det inte fanns någon motorbädd, utan motorn som är en B20 sitter bara på drevet. Min fråga är måste det vara motorbädd till den här motorn, eller kan man köra båten ändå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 9 Mars , 2008 Det är alldelses perfekt att AQ hänger i skölden. mvh/Nitro Ps, jag vet att du inte ställde frågan men när jag såg din bild, blev jag lite mörkrädd, en viss elsanering är nog inte helt fel Senast ändrad av Nitro | 09 mars 2008 | 19:15 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Teddy_77 0 Postad 9 Mars , 2008 Så jag behöver ej någon motorbädd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 9 Mars , 2008 Nej, du kan gå in på chatten ifall du ytterligare vill diskutera frågan, eller annat. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 9 Mars , 2008 Som sagt många b20 hänger i akterspegeln.Men när du byter motor så behöver ordna det. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser