booster74 0 Postad 9 Mars , 2008 Hej Har kollat på en båt i Hudiksvall och undrar om det är någon som vet hur många distans det är ifrån hudiksvall ner till karlskrona eller kalmar. Sedan vet jag resten av vägen. Vet om att man kan köpa google earth men det kostar 11 dollar eller något sådant så därför kollar jag här först. Tacksam för svar här eller till min mail mvh Jörgen Boström Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 9 Mars , 2008 Rakaste vägen mellan Hudiksvall och Stockholm är ungefär 170M, lika långt är det mellan Stockholm och Kalmar, dvs drygt 340 M. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
booster74 0 Postad 12 Mars , 2008 Tackar för det nitro. då är det bara att kalkylera en trevlig semester tur på 450nm eller traila hem den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 12 Mars , 2008 Ta du och kör ner båten. Det är en fantastik skärgård du får gå igenom. Men det finns några måstestopp ett är på Skatan, där finns allt som en båtfarande kan önska sig. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1100cc 0 Postad 5 April , 2008 Funderar på att göra tvärtom. köra hem en båt från norrköping, Då det är en motorbåt så undrar jag över sjömackar och så. motorn och drev får man väl hoppas är servade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Patrik_ 1 Postad 5 April , 2008 Testa Google Earth - utmärkt för att mäta distans och svaret kan fås direkt i nautiska mil. 450 nm är en hel del soppa (beroende på båttyp) - med vår båt (ca 2 l/nm) så vore det billigare att köra henne på en lastbil... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser