rotorp 0 Postad 14 Mars , 2008 Vad hade du för prispeng på båten då? Nyfiken och jäklit sugen på en 2955. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RCarlsson 0 Postad 15 Mars , 2008 Om jag lämnar båten till förmedling så vill dom att ett veckorpris på hög säsong skall vara ca 17000:-/vecka för en båt med dennas ålder och skick. Visst finns det objekt att få tag på, som t ex den för 220' på blocket, men för den summan får man inte min båt - titta och jämnför.... och jämnför ALLT även bestyckning mm. (Då ligger den jättebra i mitt varma magasin istället!!!!) Vad det gäller deklarationen så är det inget problem då båten ägs av företaget (mitt och sambons) och alla kostnader och intäkter bokförs löpande och korrekt enl. god redovisnings sed. Ja nu är det nog inte bara inredningen som kan haverera isamband med ett grabbgäng...här på västkusten gäller det att man är vaken när man kör - mkt grynor och bränningar, samt kan man lita på att dom kör sjömanna mässigt? och inte full gas överallt? Cigg i båten och dubbla bensin V8:or är inte heller helt bra - eller?? Det small ett antal båtar förra säsongen... kanske inte pga cigg, men det kräver nogrannhet och omdömme, är helt övertygad om att familjer har mkt större omdömme då dom har sina nära och kära ombord. Vid närkontakt med bränningar är inte skrovet speciellt roligt eller billigt att laga, inte heller dreven.... Dessutom är det många som känner till oss och båten här, och då vill vi inte bli förväxlade med ett party gäng som kört stereon på bott och väckt alla andra båtägare/boende i hamnar o.d //RC Senast ändrad av RCarlsson | 17 mars 2008 | 11:28 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stratto 1 Postad 17 Januari , 2009 man ska nog passa sig för att klanka ner på olika fabrikat. Jag tycker att bayliner 2855 som visas längre upp verkar riktigt fin och detsamma gäller ju coroneten 32of. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2655 0 Postad 24 Februari , 2009 3055an för 350000kr på blocket köp helt annan båt o betydligt snyggare en gamla 2955an minn dröm i alla fall,follk bgär ju hutlöst för 2955 de är inte sålda heller.lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
okn1 0 Postad 24 Februari , 2009 Om man slår upp Bayliner i en ordbok så står de: Bayliner! Även förknippat med aids, lätt att få men omöjlig att bli av med. Ha de bra Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredric_sthlm 16 Postad 24 Februari , 2009 Hahaha plaska omkring med din lilla tvålkopp du, Magnifik Midget *fniss* den ger man sig inte ut med när det blåser (om man vill vara torr vill säga). Synd att inte din plastbalja ens täcker upp handpenningen på en beggad Bayliner som garanterat är mer sjöduglig än din 60-tals-holk... Senast ändrad av Fredric_sthlm | 24 februari 2009 | 18:26 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 24 Februari , 2009 Att tänka på!!!! Bayliners plast är mycket hårdare är gelcoaten så köper du en begagnad med en stötskada i gelcoaten så gäller det att granska den ordentligt eftersom plasten kan vara sprucken flera decimeter åt sidorna som inte syns eftersom gelcoaten håller ihop det. Allt detta enl vår plastkille som jobbat med sjöskador i 33 år. Baylainer utmärker sig på denna punkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rotorp 0 Postad 24 Februari , 2009 Som många sagt förut här. Bayliner är inte ett dugg sämre än någon annan båt och förbannat lättsåld. Skicket avgör som alltid vid beg-köp. Fint o fräscht skall det vara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_e 0 Postad 24 Februari , 2009 Har du ägt en Bayliner själv?! Jag har en och den är Kanon!! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_e 0 Postad 24 Februari , 2009 Oj! såg att inlägget va från 11 mars 2008!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser