Sturgeon 1 Postad 9 Mars , 2008 Hej! Glömde kolla när jag varförbi båten, men hur tjockt är ett normalt grabbräcke? Skall bearbeta några fästen! /K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Mars , 2008 25mm är det vanligaste diametermåttet. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sirba 0 Postad 9 Mars , 2008 Tjejräcken då? http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-tongue-out.gif\ border=\0\ alt=\Tongue out\ title=\Tongue out\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 9 Mars , 2008 Jag måste säga att 25 mm låter troligare i detta fall, under andra omständigheter låter jag dimensionen vara öppen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 9 Mars , 2008 Behövs inte, de tar bara tag i oss om det behövs. Vi är ju deras stora starka sjömän! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tronnberg 0 Postad 9 Mars , 2008 Jag hittade inte vilken båt du har, är det amerikanskt så är det oftast 22 mm på räckena. Per Trönnberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 9 Mars , 2008 Japp.. Min SeaRay , Wellcraft och min Chriscraft har 22mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sturgeon 1 Postad 9 Mars , 2008 Askeladden 635 WA, så 25 mm borde stämma. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 10 Mars , 2008 Vad tjatig du är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 12 Mars , 2008 Kolla diametern det kan variera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snurran 0 Postad 12 Mars , 2008 Jag har 22 mm p åmin Örnvik 630 wa //Snurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser