stortriss_hej 0 Postad 7 Mars , 2008 Detta är klubben för dig som äger en båt helt själv och är mellan 15 till 20 år, tjej som kille, segelbåt som motorbåt alla är välkommna att gå med. Vi är förtillfället störst i Skåne, men hoppas på att få fler medlemmar från övriga Sverige också! Gå in på Båtklubbar Online och bli medlem nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forgus31 139 Postad 8 Mars , 2008 Jag avundas er ungdomar som har så många båtar i Stortrissklassen att lägga en sparpeng på. Det fanns inte då jag var i er ålder. Jag fick klara mig med en halvrutten OK-jolle. Men kul hade vi med den. Nu får ni beboeliga båtar för mindre peng än jag gav för OK-jollen. Dessutom lättskötta. Lycka till med det trevliga initiativet till en ungdomsklubb för båtar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stortriss_hej 0 Postad 8 Mars , 2008 Jag tackar och bockar och hoppas på att många unga båtägare vill gå med! Då kanske man kan fixa med båt träffar osv vilket skulle vara skoj tror jag! /Stolt ägare av en stortriss Mk II. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser