miicke 0 Postad 7 Mars , 2008 HEJ!!! ÄR DE FÖR TIDIGT ATT FÖRSÖKA SÄLJA EN BÅT NU? VERKAR INTE VA NÅTT DRAG ALLS.KAN DE BERO PÅ ATT DET FORTFARANDE ÄR VINTER? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iggy 0 Postad 7 Mars , 2008 Nu när solen ser ut att börja både skina och värma, och båtmässan snart är slut.Så tror jag att du är rätt ute. Framme i maj kommer du nog ha en helt annan konkurrens som säljare då det kommer vara byst med båtar till Salu Och fårstås fullt med köpare). Så länge inte midsommarafton passerat så skulle inte jag börja oroa mej. Efter midsommar så brukar köparna snabbt bli färre. // Iggy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 Mars , 2008 Det är bara att ha is i magen (och fjärden). Förr eller senare kommer det någon som uppskattar din fina båt. mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FireWolf 0 Postad 7 Mars , 2008 Det är ju aldrig förtidigt att lägga ut en annons. Får du inte rätt pris är det ju bara att vänta tills fler vill köpa båt. Senast ändrad av FireWolf | 07 mars 2008 | 15:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
steken 1 Postad 7 Mars , 2008 Det enda som kan vara emot är väl att när kunden ska titta på den så får man ju inte nån aha upplevelse att gå in i. Skulle vänta en månad och visa den fullt i ordning och vaxad, tror det väger tungt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utternd66 0 Postad 7 Mars , 2008 Båtmässan i Sthlm är över på söndag. Våren är här och båtköparna brukar visa sig efter mässorna. Nu är rätt tid att satsa på att sälja. Båtsuget ökar dramatiskt nu. Sen gäller det att ha rätt produkt naturligtvis. Kan inte uttala mig om din båt men av det jag ser på bilden känns det som du borde kunna hitta en köpare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser