Rollen 547 Postad 5 Mars , 2008 Nån som vet vad det är för gelcoatnummer på en Maxim 1979 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 6 Mars , 2008 Hej1 det ska vara färgkod 804 men jag tycker att färgerna varierar kraftigt på Maximerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 6 Mars , 2008 Hej! Tycker du att det varierar mellan olika årsmodeller eller tycks det vara slumpartat?? /andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
illern1 1 Postad 6 Mars , 2008 Jag tycker att det är slumpartat det är bara att gå utanför min dörr o jämföra min o grannens Maximer = stor skillnad o båda är från -82... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 16 Mars , 2008 Hur är 804 färgen då vit eller lite gul-vit-beige?? Min båt är långt ifrån vit och måste lagas på några ställen kommer man att få till det hyffsat?? Senast ändrad av guzzlon | 16 mars 2008 | 21:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ahaa 2 Postad 16 Mars , 2008 maxim......vad 26? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser