Gå till innehåll
lördag 01 februari 2025
adde_xboy

Såg på båtmässan....vad är det här för båt??

Rekommendera Poster

På båtmässan gick jag förbi en monter som jag tror tillhörde företaget WestCoast. Där fanns det tre stycken båtar, två katamaraner och en vanlig. Bilden visar den vanliga. Båtarna är väldigt små, lämplig för 1, högst 2 personer med en liten utombordare.
Hade tyvärr inte tid att vänta på att personalen skulle bli ledig så jag fick prata med dom. Har försökt hitta dom på nätet utan resultat. Vet någon vad dessa båtar heter?? Lite konstigt också att de fanns i Westcoast monter, det företaget säljer ju kläder.

Tack på förhand 

post-1528-1394235369,3564_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja!

Du kan ju alltid maila till företaget och fråga. De kan ju samarbeta med något annat företag just på mässan...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om jag inte minns helt fel var det även en skylt vid dessa leksaksbåtar - Återförsäljare sökes! Tror även att det stod lite information om båtarna, men kommer inte ihåg exakt.

Mvh Jocke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den lilla enskrovarn ser ut som en omarbetad gammal Jerry, lilla kattan vet jag är en avgjutning av en gammal Cougar Cub

Dessa var vanliga i england och USA förr, numera gjuts dom i kina och exporteras till bl.a. USA.

Troligen är det därför dom finns i en klädfirmas monter, dom produceras troligen i Asien (Kina) och precis som med dom billiga små mopederna kommer dessa till oss via klädimportörer först eftersom dom har kontakter där.

Ingen av båtarna på mässan var CE märkta

Senast ändrad av RDauksz | 05 mars 2008 | 13:32

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...