Stefan65 0 Postad 3 Mars , 2008 Tjena, mina trimplan har lagt av. Och vad jag kan mäta mig till så är det pumpen som ej funkar. Men det borde väl inte spela nån roll vilket märke det är på den nya tycker jag. De gamla kolvarna och planen kan man väl ha kvar? Vi ses i Älvsjö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 3 Mars , 2008 Teoretisk sagt detta stämmer, men men.... man vet inte med villken systemtryck du har med din gammla pumpen, den nya har kanske högre tryck så du spränger kolvarna:-) Hoppas du får bättre svar av ngn.... MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orris272 0 Postad 3 Mars , 2008 Hej Prova med att ringa till http://www.gecea.com/, trevliga och kunniga. Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 4 Mars , 2008 Har en del av systemet gett sig är allt annat inte långt efter, byt pump och kolvar mot nytt planen kan ju vara kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan65 0 Postad 4 Mars , 2008 Ja ,det kanske är bäst, det är ingen ide att vara dumsnål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser