Tommyab 0 Postad 3 Mars , 2008 Är det någon som har en svensk manual till Lowrance X515 ekolod ? Tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 3 Mars , 2008 Jag har ingen men såg produkten på Göteborgsmässan. Enligt Lowrance fick man vid köp med en svensk manual!? mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
El_Fluffo 0 Postad 3 Mars , 2008 Om killen ifråga hade fått med en svensk maual hade han rimligen inte frågat om någon har en svenk manual ?!?! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Mars , 2008 Jag förstår mycket väl vad Nitro menar med sitt inlägg, och jag håller med honom också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JockeWik 1 Postad 3 Mars , 2008 Precis - anar vad ni menar och kan hålla med. Har själv köpt en (dyr?) Garmin GPS520s i Sverige, av min lokala återförsäljare. Dyr, kanske för att volymen hålls nere av personer som åker snålskjuts, importerar billigt och sedan ber andra om att få låna en svensk manual..... Pissdåligt säger jag! Ber om ursäkt om så inte är fallet här, men har svårt att se någon annan anledning. Mvh Jocke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser