Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
Sunbird205

Vilken är den finaste båten på mässan??

Rekommendera Poster

Jag fann två båtar som fick min längtan att ta ett litet lån att bli stor: Cranchi Zaffiro 34 wow vilken båt och Jeanneau Prestige 34. Jag börjar svettas. Planlösning, utseende, allt är helt perfekt. Tror jag går och köper en lott och börja drömma.//PA

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman

Den absolut största och dyraste....
äre nån som har 15,5 mille att låna räntefritt på obestämd tid?
Hör av er...
\<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />
Hälsningar,
Kalman 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan de va 68an. \Cool\

Åker ner tis-ons. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fanns rätt många i outstanding class.

Habegäret blir stort.....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nysshemkomen från båtmässan i köpenhamn. Fairline och Princess i all ära men Azimut var det grymmaste jag någonsin sett.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Silver Fox, grymt fin eller busters AWC

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vår Flipper 470GT och Minette  såklart! \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ /> Nä men jag har inte hunnit vara runt så mycket än... Men Nord West gör ju alltid lika fina båtar och sen låg det en Fountain 42 Lightning? i B hallen vilken fick det att vattnas ordentligt i minnen samt pumpa ut lite extra blod i minna gasglada fingerspetsar \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-cool.gif\ border=\0\ alt=\Cool\ title=\Cool\ />
//Johannes 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gillar Marex med teaken och nordisk känsla.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gick och drömde på mässan hela långa dagen igår, ojojoj vad mycket att se!!!

Jag håller mig på en sansad nivå - tyckte att både Yamarin 68DC och 76DC var riktigt fina, likaså Askeladden 705 Voyager. Det är nog den finaste DC:n i den storleksklassen.

Men den trevligaste nyheten, om än liten i sammanhanget, var väl ändå Askeladdens 535BR där de verkligen tänkt till på inredning och utrustning. T.o.m. en kylbox med eget utrymme i en liten dagsutflyktsbåt som en bowrider i den storleken ändå är....

Mvh Jocke

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är helimponerad av elbåtar från Duffy electric boats.

Hur kommer båtar att drivas i framtiden förutom av segel? Självklart med elmotor. Duffy förstod detta för trettio år sedan, och har sedan dess utvecklat traditionell båtbyggarkonst med design med framtidens teknologi för driftsäkerhet. Gå in på www.elbat.se och läs mer. Eller bygg din egen Duffy på www.duffyboats.com

Senast ändrad av duffy | 27 augusti 2009 | 19:39

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Här är båten jag drömmer om.

Skrapade nyss 2 trisslotter och insåg att det inte blir nån denna månaden heller.

/B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...