2HOT4U 3 Postad 1 Mars , 2008 några bilder på den? överdriv inte nu o skicka bilder på kanot eller nåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatricS 2 Postad 2 Mars , 2008 Just nu tror jag det är Conrad! Conrad 66 Helt ny båt, bygd i stål av Conrad Shipyard. All utrustning inkl bogpropeller och generator. En båt att segla jorden runt med! Ligger till försäljning på MG. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 2 Mars , 2008 den va najs quanto costa? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 2 Mars , 2008 http://www.maringuiden.se/data/marinborsen/annons.php?s=1&id=30385 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Edestig 1 Postad 6 Mars , 2008 jaha ... där försvann den drömmen åxå ..... men det e klart vi va 10 personer som hyrde en 61 fotare i Grekland för några år sedan och kan man bara komma över ens och dela på kalaset så är ju det priset överkomligt ..... men har vi inte kommit lite ifrån ämnet? Vilken av MG's medlemmar har den dyraset båten? eller .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LadyAnnila 2 Postad 7 Mars , 2008 Like to know eller need to know??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuff 0 Postad 7 Mars , 2008 Jag ligger i topp med mina 75000:- JIIPPPIIII! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser