zappe 1 Postad 29 Februari , 2008 Det är väl inte trevligt med skryt, men har man haft sitt livs fiske vill man ju dela med sig. Jag och min bror hade några fantastiska timmars fiske för ett par veckor sedan den 11/2-08 närmare bestämt. Vi var utanför Simmrishamn, startade trolling ca kl.9:00 och efter 3 timmar hade vi 7 laxar ombord. Vi fick 3 laxar innan kl 10:45. Kl 11:00 fick vi hugg på 4 spö samtidigt. Efter en timmes kamp fick vi den siste och den största (11,0 kg) av dessa fyra i båten. Efter detta drog vi in för att ta hand om laxarna. Kan tillägga att vi dagen innan fått 3 laxar varav den största vägde 11,6 kg. /Ingmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinen 0 Postad 29 Februari , 2008 Det är bara till att gratulera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zappe 1 Postad 29 Februari , 2008 Tack. Hoppas att fler hänger på tråden. Här är bild på min bror, som heter Mats och mig pluss dom tre laxar vi tog dagen innan./Ingmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 29 Februari , 2008 Det är bara att lyfta på hatten och tillönska er fortsatt skitfiske. /Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas_JJ 0 Postad 29 Februari , 2008 Fin fångst!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 29 Februari , 2008 Grattis fina fiskar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bowrider 0 Postad 13 Maj , 2008 Fina fiskar de, den va ej dålig på 11 kilo:) GRATTIS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TheViking 0 Postad 18 Maj , 2008 Dom var ju nästan lika stora som dom du plocka utanför Norge i Januari?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser