Rubinen 0 Postad 28 Februari , 2008 Söker uppgift om vad en Vator 15 DL kan väga exkl. motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinen 0 Postad 29 Februari , 2008 Ingen som har en aning? Jag läste nånstans någon som trodde runt 450 kg, men jag är ju ute efter en exakt siffra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 29 Februari , 2008 Ring till Vator och fråga. Tel: 08 544 442 70 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinen 0 Postad 29 Februari , 2008 Tack för tipset. Ringde dit, men de visste inte och kunde inte heller hänvisa till finska kollegorna då alla gått i pension och båten inte längre tillverkas. Han, jag talade med, hänvisade till Vatorklubbens forum på nätet och det finska vatorforumet. Jag har läst alla inlägg på både det finska och det svenska forumet och ingenstans finns det svar. Ska se om jag kan plita ihop en fråga till det finska forumet. Att skriva och göra sig förstodd på finska är svårare än att läsa Senast ändrad av Rubinen | 29 februari 2008 | 14:03 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 29 Februari , 2008 Säker på att den heter DL. Har uppgifter på både på Vator 15 GL Och Vator 15 R. GL väger 290 kg och R väger 250 kg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 29 Februari , 2008 Hittade Vator 15 Dl. Vikt 290 kg, max belastning 640 kg/5 pers. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinen 0 Postad 29 Februari , 2008 Tackar så mycket! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser