aoe1 0 Postad 27 Februari , 2008 Hej, ska köpa mig en gps och en handburen lär det bli då jag inte har någon laddning, och undrar om någon skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter om dessa. Har tänkt mig en utan kart/plotterfunktion. Har tittat på garmins gps 72 och gps 60. ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fjtsu15 1 Postad 27 Februari , 2008 Hej Själv valde jag garmin 276C pga den har väldigt bra skärm jämfört med andra handburna som jag sett. Dock har den kartfunktion som jag tycker är måste idag men men. Dina nämnda modeller har jag ingen erfarenhet alls av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 27 Februari , 2008 Har du kollat på de billiga modellerna som finns på Clas Ohlson? Kolla batteritid. Nogrannheten och funktioner är ganska lika mellan vanliga handhållna GPS-er utan kartplotter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ideal 0 Postad 28 Februari , 2008 Jag valde också en handburen GPS, en eTrex Venture Cx och den är jag helnöjd med. Visserligen är skärmen liten men den räcker till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbechampions 0 Postad 28 Februari , 2008 Garmins 72:a.....funkar den me'......http://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-wink.gif\ border=\0\ alt=\Wink\ title=\Wink\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser