FireWolf 0 Postad 26 Februari , 2008 Jag har en bild på min dator på en fräck båt men jag har ingen aning om vad det är för märke. Är det någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Briggen 1 Postad 26 Februari , 2008 Har för mig att det fanns en som hette Joker. mvh Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
parszyk 0 Postad 26 Februari , 2008 Med tanke på hur skrovet ser ut säger jag att det är en smuggler, alt en smugglerkopia. Den bär alla attributen. Kan också vara så att de gjutit skrovet efter en smugglerform. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 27 Februari , 2008 Troligen en Frodé 21:a är mitt tips även om båten på min bild kör i 1,3L klassen så är din bild på en båt i E - Enskrov 1000 Båtarna ska vara traditionella V-bottenbåtar, om minst 4,8 m längd och 350 kg. Aero, Griffon och BeeCraft är vanliga båtar. Snabbaste motorer är Evinrude/Johnson 70 och Yamaha 70. Toppfart drygt 55 knop. Senast ändrad av RDauksz | 27 februari 2008 | 10:48 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Briggen 1 Postad 27 Februari , 2008 Hur lång är den? Den ser ut att vara runt 16 fot, ca 4,60 - kan det stämma? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FireWolf 0 Postad 27 Februari , 2008 Jag får kolla på google om jag hittar någon som liknar en av dessa märken. Det är en cool båt i alla fall. En sån skulle inte vara fel att ha. Det som står på sidan, E-45, det har väl inget att göra med märket på båten väl? Senast ändrad av FireWolf | 27 februari 2008 | 19:11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 27 Februari , 2008 En Piraya 16? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FireWolf 0 Postad 27 Februari , 2008 Det är en Aero 18!När jag söker på google på Aero 18 så kommer exakt den bilden upp som jag har på datorn. (ganska märkligt faktisk, vilket samanträffande) Men nu vet jag det i alla fall, tack för alla svar!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
boka 0 Postad 28 Februari , 2008 Det stämmer bra med nu när du säger det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser