H-Krusell 0 Postad 23 Februari , 2008 Börjar med lite lackeringsbilder, Första lagret sprutat nu i kväll, ska på 2 färger till. Imorgon ett lager och det sista nästa helg. Lägger in mer bilder under arbetets gång, Inredning,Motor, mm.. Ska sitta en Mercury 85hk på akterspegeln till sommaren, denna renoveras för tillfället pga dålig packbox så den drog in vatten i motorn. Ska bli handsfack där vi gjort ett avlångt hål i instrumentpanelen. Allt för idag, kommer fler bilder i morgon kväll.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_Trinity_ 1 Postad 23 Februari , 2008 Va gött att du lägger ut lite bilder på pärlan här, ser ju ut att bli finfint det där. Jag skulle verkligen behöva slipa och lacka om min invändigt också. Lycka till!! /Daniel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 23 Februari , 2008 Roligt att se att det är fler som sliter med sina båtar:-) jag är någåt framför dig med min projekte, har mycket kvar... lycka till mannen:-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser