Malmo_Yamaha 0 Postad 22 Februari , 2008 Finns det någån som trolar runt Malmö-Köpenhamn-Barsebeck? Har min båt i Limhamns hamnen. Tar gärna emot några tipps om hur, var, när, utrustning, djupet... osv... tusen tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 23 Februari , 2008 Är det ingen som fiskar med djupriggar runt Malmö???? Kan det vara möjligt:-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 24 Mars , 2008 Fan finns det ingen trolingsvatten runt Malmö eller är det ingen som trolar runt Malmö??? Kan det vara möjligt??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dragetnr1 0 Postad 24 Mars , 2008 Jo nån måste där ju vara. jag kommer att sluta upp till det iallfall=) håller på och utrustar båten lite=) sen ska de trollas, ligger du i småbåtshamnen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_E 0 Postad 24 Mars , 2008 vet att det har funnits en strax söder om Malmö Bunkeflostrand. vet ej om han trollade där eller om han släpade båten till ostkusten samt de stora sjöarna. han hade/ har nån däckfirma i bunkeflo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 24 Mars , 2008 Det måste ju gå att trolla mellan Malmö och köpenhamn, verkar som om det är ingen som har provat, jag får väl vara den första.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 24 Mars , 2008 Jo nån måste där ju vara. jag kommer att sluta upp till det iallfall=) håller på och utrustar båten lite=) sen ska de trollas, ligger du i småbåtshamnen? Japp är i småbåtshamnen, själv ? Har ganska mycket kvar att göra på pärlan men det går framåt, själv då, vad har du kvar att göra? Senast ändrad av Malmo_Yamaha | 24 mars 2008 | 22:35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dragetnr1 0 Postad 28 Mars , 2008 Jo förhopningsvis i småbåtshamnen står på kö=) Ja inte så mycket eller naj de e väl hur man ser de har lyckats måla henne iallfall nu e de bara elen kvar och sen motorn som ska hängas tillbaka. Nästa år får de fan bli vinterförrvaring inomhus=) eller naj man kunnde ju faktiskt ha bytt ut all silicone i båten men de får bli nästa års projekt=) Har du renoverat hela pärlan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
denne 1 Postad 28 Mars , 2008 Hej..verkar inte vara så många som trollar kring malmö = mer fisk till dig jag har själv tänkt att prova lite i öresund i sommar Lycka till Denne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 29 Mars , 2008 Hela båten blir total renoverad, nyrenoverad motor B20, epoxibehandlad, ny inredning anpassad till fiske...... Troligtvis blir jag färdig denna sommar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 29 Mars , 2008 Hej..verkar inte vara så många som trollar kring malmö = mer fisk till dighttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ /> jag har själv tänkt att prova lite i öresund i sommar Lycka till Denne Det är bra torskfiske här mellan malmö och köpenhamn, du kommer att trivas, välkommen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BaloO3910 0 Postad 10 April , 2008 Tjena, visst finns det en och annan som trollingfiskar i sundet men det är ju frågan vad man ska fiska efter? Öring finns det gott om, torsk bara att hiva upp dom, överväger man att peta upp nån lax så är sundet helt klart fel ställe! Tipset för öringfiske är kring brofästet i Malmö, strax norr om verket i barsebäck, om du kör här så se till att gps:en är rätt inställd för här är skildnaden mellan en lyckad tur och en sjunken båt bara ett par meter när man kommer fram till revet, runt Köpenhamn har jag inte någon jätte koll men jag vet att fram i juni tar dom rejäla öringar inne i Kögebukten några distans söder om Köpenhamn. Detta e vad jag har att erbjuda i infoväg, lycka till!!!!!!!!! Mvh Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Malmo_Yamaha 0 Postad 12 April , 2008 Fin fisk Henrik, är lite avundsjuk, undrar vad har du för utrustning, kör du med djuprigg eller??? Tacksam för svar.... MVH Allan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jippe 0 Postad 8 September , 2008 Hej, jag har precis införskaffat mig båt och båtplats i lundåkrahamnen (Landskrona). Jag fundera på köpa djuprigg med. Vi kanske möts på de öppna sundet! //mvh Jippe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser