Mr_Cool 0 Postad 19 Februari , 2008 Hej, håller på att välja motor till min nya båt och väljer mellan Honda BF75 och Mercury 80. Kommer att trolla och åka wakeboard. Hondan verkar helt klart intressant och känns som om det är den jag kommer att gå för, men Mercuryn har en större cylindervolym och kanske är lite starkare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikW 0 Postad 19 Februari , 2008 Har själv en Honda BF75 (den nya). Jag har dock knappt kört den än så jag ska inte uttala mig. Däremot så propagerade försäljaren klart och tydligt för Hondan. Den här killen har sålt Mercury i många år men tycker Hondan håller högre kvalitet. Själv har jag svårt att uttala mig varken för eller emot. Tycker däremot att Hondan har en hel del spännande nyheter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Cool 0 Postad 19 Februari , 2008 Den nya BF75 är väl 07'an? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FredrikW 0 Postad 19 Februari , 2008 Stämmer, den med insprutning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Februari , 2008 Synd att inte 75:an kom med V-tec bara. Det är bara BF90 som har det. och de större motorerna. Det rycktas om en ny 50hk och 115hk, får se om det stämmer. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Cool 0 Postad 29 Februari , 2008 Valde BF75 och var ute en runda och provkörde förra helgen, vilken motor går så jädra tyst. Helt klart nöjd med mitt val. Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 29 Februari , 2008 Grattis till motorn.. Tror inte att du kommer att ångra köpet. /BB Senast ändrad av BoatBruce | 29 februari 2008 | 22:01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser