trisberg 0 Postad 19 Februari , 2008 Vilka rekomendationer kan ges för att försäkra en Ryds 478 GT, motor en 4-takts 50-hästare. Godkänt motorlås, samt klass-3 kätting lås kommer att finnas. Årsmodell på allt 2008. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JockeWik 1 Postad 19 Februari , 2008 Har kollat runt ordentligt för min nyligen inköpta 520GTX med 90hk motor, och där var Ryds egen försäkring klart billigast. Den går genom Atlantica, men är endast till för oss glada och lyckliga Rydsägare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
totte3 0 Postad 19 Februari , 2008 ja ryds är jag väldigt nöjd med,har haft fyra ryds,blir bara bättre och bättre.har nu en 620 dc mvh totte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mr_Cool 0 Postad 19 Februari , 2008 Hej, kan bara instämma att till min 478 så var Rydsförsäkringen också billigast. Mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas478 27 Postad 14 Mars , 2008 Jag har en Ryds 478 med 50hk 4-takt, allt årsmodell 2005. Vi har haft försäkring hos Atlantica direkt hela tiden. Jag har kollat ett par gånger hos andra bolag, men det har varit löjligt mycket dyrare (mer än det dubbla). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Robban78 0 Postad 14 Mars , 2008 Hej Jag har en ryds 510 GTi -05 och för mig var IF billigare än Atlantica, då har jag dock 20% rabatt för att jag har flera försäkringar hos dom. mvh Robban Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 14 Mars , 2008 Hej Har ägt en 568 GTi och jag gjorde också en jätte studie runt försäkring. Valet föll på IF där jag också hade 20%..... så det beror lite på!! Har föresten kvar Bellan i IF....fick båtextra, trailer och massa extra för samma peng. Sen har jag haft att göra med IF med både huset och bilen... och det har aldrig varit några problem. Det spelar också stor roll!!!! Kolla runt på internet och undersök priser, villkor och premier för den del av landet du bor i... det är mycket individuellt. Senast ändrad av bellaragazza | 14 mars 2008 | 21:19 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan22 0 Postad 14 Mars , 2008 Hej! Kolla med Svenska sjö, är klart mycket billigare än traditionella försäkringsbolag! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 14 Mars , 2008 Ja!? Här kom då ett traditionellt dumt svar. Klart mycket billigare för vem?? Det blir ju individuellt. Kanske skulle försöka med AGRIA dom är ju iallafall billiga på hundar. Å är dom billigare på hundar kanske dom är billiga på båtar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser