Bayliner265cruiser 0 Postad 17 Februari , 2008 HEJ! Ska sälja min båt för byte till en större. När är det bäst att sälja?. Innan/efter Älvsjömässan? samt följdfråga -när båten är på land eller efter sjösättning. Båten är i absolut toppskick enbart 3 år gammal samt all utrustning utom TV/Video/AC/Ankarspel. Inte en skråma. Ska man sälja båten inklusive båtvagga sa,t Noa-ställning eller ska detta säljas separat tycker ni?. Mvh Rickard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davahl 0 Postad 17 Februari , 2008 Vad vill du ha för den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
swede21 0 Postad 17 Februari , 2008 Ja, priset är ju det enda som fattas i annonsen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Februari , 2008 Den båten kan jag köpa fabriksny i Polen för 644834 kronor med dagens valutakurs och momsad i Sverige. Dessutom CE-märkt och med full svensk garanti. Frakt till Sverige, 3000:- Se denna tråd: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=205473 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 17 Februari , 2008 Varför i hela världen tror du att han vill sälja båten i polen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 17 Februari , 2008 Jag gissar att du köper båten betydligt billigare än så i Sverige utan Svensk garanti fabriksny 285 Cruiser köper du ju här i Sverige för under 700´ utan svensk garanti Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Februari , 2008 En 285 kostar 919900 pix i grundutförande här. Kan man förhandla bort garantierna så att man hamnar under 700000:- ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Petta1 0 Postad 18 Februari , 2008 De finns ju massor av folk som sidoimporterar, precis som tänkt att göra Kolla på blocket, där såg jag en 285 2008 fabriksny för 699´ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Februari , 2008 Hade tänkt ta upp det här med försäljarna på mässan bara för att se deras reaktioner Lite pressade blir de nog när de inser att folk börjar ta in båtar från andra EU-länder med hundratusentals sparade kronor som följd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bellaragazza 0 Postad 18 Februari , 2008 Ohhh Ja!! Dom börjar säkert att darra och ger dig ett toppen pris. Importera du, och dom säljer till fem andra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser