Briggen 1 Postad 17 Februari , 2008 Vilket varv är det som bygger Striker-båtarna (Skipper, Touring etc). Någon som vet? Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Briggen 1 Postad 17 Februari , 2008 Det har sagts mig att de ska vara svensktillverkade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Briggen 1 Postad 23 Februari , 2008 Ingen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CastorTroy 4 Postad 3 Januari , 2010 Lyfter denna tråd om Striker båtarna. Ingen som vet vem som byggde eller var man kan skaffa fram data om dessa båtar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobba 54 Postad 5 Januari , 2010 Vill minnas att de tillverkades av Ramsmora båtvarv under en tid men jag är absolut inte säker... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 5 Januari , 2010 Kolla om formen finns kvar. http://www.blocket.se/stockholm/Batform_Form_Plugg_24859523.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
farn 41 Postad 27 April , 2020 Detta är en gammal tråd, men jag letade själv efter svaret nyligen och hittade dessa bilder på en annons på Facebook-gruppen "striker båtar". Finns en del data på bladet som man borde kunna anse vara korrekt. Tillverkare: GM Marin i Saltsjö-Boo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser