Lamon 1 Postad 18 Februari , 2008 Trångt i Bellan ?? Jahaaaaa, du hade tänkt o ta med dig kärring o barn !! hehe... Men Gesse, vad ska du med ramp till ? jag skulle ju ta baljan på släp... Då kan jag ju passa på o lasta den full med pilsner oxå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Februari , 2008 Åfan, då slipper jag dra kanalen med båten....Smaaaaaaaart Lamon. stilpoäng till dig. Men jag tror inte att jag vågar hänga på dig, du ska ju alltid klä av dig naken, när du dricker pilsner vart du än är. Lite obehagligt tycker jag. Gesse får nog plats med 3st öl, det räcker i 3 veckor till dig. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 18 Februari , 2008 Hum. Laphroag var det så mycket drag i sist att man inte är körbar på en vecka när man tagit en klunk. Får nog bli en pilsner nu istället. Jag har ett stort tält du kan få låna så du kan följa med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Februari , 2008 Tält är livsfarligt, tänk vad förbannad man kan bli när ngn snorunge drar upp tältpinnarna mitt i natten. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2008 Använd din egen tältpinne då, så kommer den ju till nån nytta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 18 Februari , 2008 Det funkar inte för mig, bara för såna som du som har jordfräs. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 18 Februari , 2008 Hurru Gesse... Ta dig ut till grinda, där är fint som attan o grilla på berget när solen går ner. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 18 Februari , 2008 Hmmm. Ok om man hänger på? Intresset för Laphroag delar man inte med allt för många.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 19 Februari , 2008 Laphroag!! Bättre än så blir det inte. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Februari , 2008 Har inte hört talas om det. Ska kolla upp vart det ligger, annars får du köra före så hänger jag på dit. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 19 Februari , 2008 Klart du ska hänga på. Ju fler vi blir desto roligare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 23 Februari , 2008 Har nu fått ett mer eller mindre chockartat svar från Slagsta. De tar 500 kr för en rampning samt 600 kr för parkering per månad. Jag var tvungen att maila igen och fråga om ett årskort i rampen gick på 500 kr. Men inte då. 500 per rampning. Tycket det var i grövsta laget. Är det vanligt med sådana priser runt Stockholm? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke_Se 3 Postad 23 Februari , 2008 De va de j.... Ja, du har mitt erbjudande kvar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 23 Februari , 2008 Det tackar jag så mycket för och återkommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Februari , 2008 Har kollat upp Grinda nu. Dit måste man ta en sväng. Har du gått igenom Strömma Kanal? Funderar på att ta den vägen ut i skärgården. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2008 Strömma är fint. Brukar gå där varje sommar. Trångt som attan på ett ställe med en s-kurva. Senast ändrad av Svajarn | 27 februari 2008 | 20:55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2008 Bild från Strömma kanal en regnruskdag förra året. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Februari , 2008 Görfint. Blir en tripp där i sommar. Någon som har ett förslag på var vi ska ta den där ölen? Gästhamn eller naturhamn? ( I östra Mälaren ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2008 Beror ju iofs på var du sjösätter. Men du verkar vilja sjösätta någonstans i östra Mälaren eller hur? Då har jag hur många förslag som helst. Flera fina naturhamnar eller vid min egen klubbs brygga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2008 Du har mail Gesse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Februari , 2008 Jag sjösätter i Södertälje. Vi hörs av senare ang. plats där vi ska ta en öl. Ska kolla mailen nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 27 Februari , 2008 Du kommer väl du med Jocke-SeaRay? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
facil26 3 Postad 27 Februari , 2008 Testa på rastaholm jag tror att den rampen är fri och lätt att parkera bil o släp där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 Japp, jag har gått där på båda hållen. Det är fint som attan... Klart du ska ta dig igenom den kanalen... //Lamon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 Strömma Kanal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 En till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 En till igen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 Detta är en riktig höjdare men det är Dragets Kanal. Kanske för långt för dig att gå dit !! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 En till från Dragets... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lamon 1 Postad 27 Februari , 2008 På tal om Grinda. Här är det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser